THE GATE: הבדלים בין גרסאות בדף
מתוך מכביפדיה
מ (החלפת טקסט – "{{הש}}" ב־"{{הצגת הערות שוליים}}")
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
<!--
<!--


מידע שיהיה בתבנית ארגון אוהדים (מעין פרופיל):
שנות פעילות: 2017-
שערים / יציעים:  אולם 11.
פעילויות נוספות:
-->
{{תיבת טקסט|כותרת=על THE GATE|תוכן=
ארגון THE GATE הוא ארגון האוהדים של מכבי תל אביב בכדורסל.


מאז שנת 2005 פעל הארגון במתכונתו המקורית כשני ארגונים נפרדים - GATE 11 ו-GATE 7. בקיץ של עונת 2017/18, בצעד היסטורי, התאחדו שני ארגוני האוהדים בהיכל לארגון אוהדים אחד - THE GATE, שמעודד לראשונה מאולם 11.
1. ניווט עמודים
-->{{ניווט עמודים
|עמוד קודם=:קטגוריה:ארגוני אוהדים
|טקסט קודם=ארגוני אוהדים
}}<!--




'''מטרות העל של הארגון הינן:'''
2. THE GATE
-->{{קופסת עיצוב
|צבע כותרת=כחול
|כותרת=על THE GATE
|תוכן={{תמונה|תמונה=The Gate-סמל.jpg|רוחב=200|צד=שמאל}}
ארגון THE GATE הוא ארגון האוהדים של מכבי תל אביב בכדורסל.{{ש}}
החל משנת [[2005]] פעלו בכדורסל שני ארגונים נפרדים: ארגון Gate 11 וארגון Gate 7. בקיץ של עונת [[2017/18]], בצעד היסטורי, התאחדו שני ארגוני האוהדים הגדולים בהיכל יד אליהו לארגון אוהדים אחד, THE GATE, שעבר לעודד (לראשונה) באולם 11.{{ש}}
הההה


'''תמיכה חסרת פשרות בקבוצה''' - הארגון רואה את עצמו כאחראי לתמיכה חסרת פשרות בקבוצה, בטוב וברע כאחד, תוך כדי מתן גיבוי מלא לשחקנים ולקבוצה בכל משחק.


'''שיפור העידוד והתפאורה בהיכל ובמשחקי חוץ''' - הארגון שם לעצמו מטרה לשפר את העידוד במשך כל משחקי הבית והחוץ של הקבוצה, כולל דאגה לכרטיסים מסובסדים והסעות למשחקי חוץ.


'''שיפור תנאי האוהדים בהיכל''' - כארגון האוהדים של מכבי, הארגון פועל לטובת אוהדי הקבוצה ופועל לשיפור תנאי האוהדים בהיכל.
}}<!--




'''עקרונות הארגון'''
3. תוכן עניינים
-->{{תוכן עניינים}}<!--


THE GATE הינו ארגון התומך במכבי ת״א בכדורסל.


הארגון שם לעצמו את הצלחת הקבוצה בראש סדר העדיפויות ויפעל על מנת להבטיח זאת.
4. רקע להקמה
-->{{קופסת עיצוב
|צבע כותרת=כחול
|כותרת=הקמת הארגון
|תוכן=בשנת [[2005]] קמו הארגונים GATE 11 ו-GATE 7, כדי להוות קורת גג לכל אוהדי מכבי באשר הם וכדי לחזק את העידוד והתמיכה בקבוצה. הדרך להגשמת המטרות הייתה תמיכה אבסולוטית בצוות המקצועי, תוך חיזוק ערכי המכביזם והספורטיביות בקהל. שמות הארגונים נשאו את שם השערים בהם הוקמו (שער 11 ושער 7) ושיקפו את האני מאמין של הארגונים - כולם יכולים להרגיש שייכים. כמו כן, נבחרה שיטת הנהגה בה חברי הארגונים בוחרים את מוביליהם בכל שנה בצורה דמוקרטית, המקדמת ערכים של כבוד, אמינות ושקיפות.{{ש}}
לאורך השנים גדלוהארגונים, התחזקו והתמודדו עם קשיים. שני הארגונים עמדו בפני סוגיות רבות ודילמות אשר כל אוהד מכיר במהלך שנותיו, ולרגע לא שכחו את החובה המוטלת עליהם להיות נושאי הדגל בתחום האוהדים.{{ש}}
פעילויות הארגונים ותוצריהן הפכו למסורת בקרב אוהדי מכבי בהיכל ומחוצה לו. אוהדים לבשו בגאווה את חולצות השערים, שמחו לקחת חלק ברוחב הארגונים ולהמנות על אוהדיה השרופים של הקבוצה.


הארגון רואה בהתחזקות הגוש המעודד והגדלתו אמצעי להשגת הצלחת הקבוצה.
===מספר נושאים עליהם עמלו הארגונים במהלך השנים===
* '''שיפור העידוד''' – עידוד ללא הפסקה, גם אם הקבוצה בפיגור. הארגונים האמינו שיש באוהדים את הכח להשפיע על תוצאת המשחק והוכיחו זאת פעמים רבות. העידוד לא התחיל ונגמר במגרש, אלא התרחב לנחיתות שחקנים, אימונים ואף פגישות אישיות בזמנם הפרטי.
* '''תפאורות''' – הכנסת צבע ליציעים ומשחקי הקבוצה, תמיכה באמצעות מסרים לשחקנים וליתר הקהל.
* '''משחקי ליגה''' – פרויקט הליגה של הארגונים החל בעונתן הראשונה ונמשך עד היום, כאשר הציבו כמטרה עליונה את הרחבת הנוכחות במשחקי הליגה ותמיכה בכל משחקי הקבוצה, בית וחוץ.
* '''זכויות אוהדים בהיכל''' – הקפדה על זכויות האוהדים בכל היציעים, מניעת ספסרות ויצירת פלטפורמה למכירת כרטיסים במחיר הנקוב.
* '''ספורטיביות''' – עבודה נמרצת מול מנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל. מלחמה כנגד שיטת הפיינל פור ומחירי הכרטיסים, הגברת המודעות לכרטיסי נוער, שינוי שעות משחקים. הארגונים הובילו את מעורבות האוהדים אל מול מנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל.
* '''תרומה לקהילה''' – התנדבויות בבתי חולים ועמותות, התרמות לנזקקים וארוחות בחגים. בבסיס הפעילות עמדה התפיסה שיש לאוהדים כח מאוגד וחזק בחברה הישראלית שיש לתעל אותו למטרות חיוביות.
* '''מניעת אלימות''' – הגברת המודעות לנושא בקרב הגופים המופקדים על הספורט, צמצום חשיפות לאלימות ככל הניתן, שיפור השיח עם המשטרה על מנת לדלל את נוכחותה ביציעים ולהקל על חיי האוהדים.
* '''בית לאוהדים''' – טיפוח קהילת האוהדים: כתיבת טורים וחלוקת מגזין אוהדים, הפקת טורנירי אוהדים, אירוח שחקנים ומאמנים באתר ובפורום, צפיות משותפות במשחקים.
{{ש}}
שנות קיומן האחרונות של הארגונים הדגישו את ה"אני מאמין" שלהם והדרך בה פעלו. הארגונים האמינו בתמיכה בצוות המקצועי כדי שיוכל לנצל בצורה מקסימלית את הכלים העומדים לרשותו, מבלי לערב שיקולים זרים לרווחת הקהל. כשחשו זלזול דאגו להביע את דעתם, בין אם בשיחות, בשלטים או בחדר ההלבשה. השיח מול הנהלת הקבוצה התקיים לרוב בדלתיים סגורות על מנת לכבד את כל הצדדים. במקרים בהם הרגישו הארגונים כי אין רירה אחרת, נאלצו לפנות למחאה ופרסום תקשורתי, מתוך רצון לייצר את השיח שבו האמינו.{{ש}}{{ש}}


הארגון רואה בקהל ובחברי הגוש המעודד קהילה שיש לטפחה על מנת ליצור סביבה חברית ותחושת שייכות ואחדות.
לקראת קיץ [[2017]] זיהו הארגונים הזדמנות להיות חלק ממשהו גדול וטוב יותר, ולכן לקחו החלטה שלדעתם תזכר בדפי ההיסטוריה של אוהדי הכדורסל כהחלטה אמיצה ונכונה אשר משקפת את רצון הכלל, להתאחד לארגון אחד, באולם 11 ולא ביציעי 7 ו-11, ארגון '''THE GATE'''.
}}<!--


הארגון יעודד ללא הפסקה, בלי קשר למתרחש על המגרש.


הארגון נוכח בכל משחקי הקבוצה. זוהי הדרישה הבסיסית והמשמעותית ביותר מחברי הארגון.
5. מטרות על ועקרונות הארגון
 
-->{{קופסת עיצוב
הארגון מקיים פעילוית נוספות שאינן בזמן משחקים המשפרות את ביצועי הארגון, למשל צביעה והכנת שלטים.
|צבע כותרת=צהוב
 
|כותרת=מטרות על ועקרונות הארגון
חברות ורעות בין חברי הארגון הינם ערכים מובילים.  
|תוכן= ===מטרות העל===
לשם כך יפעל הארגון לחיזוק הקשר בין חבריו בדרכים שונות.
* '''תמיכה חסרת פשרות בקבוצה''': הארגון רואה את עצמו כאחראי לתמיכה חסרת פשרות בקבוצה, בטוב וברע כאחד, תוך מתן גיבוי מלא לשחקנים ולקבוצה בכל משחק.
* '''שיפור העידוד והתפאורה בהיכל ובמשחקי החוץ''': הארגון שם לעצמו מטרה לשפר את העידוד במשך כל משחקי הבית והחוץ של הקבוצה, כולל דאגה לכרטיסים מסובסדים והסעות למשחקי החוץ.
* '''שיפור תנאי האוהדים בהיכל''': כארגון האוהדים של מכבי בכדורסל, הארגון פועל לטובת אוהדי הקבוצה ולשיפור תנאי האוהדים בהיכל.


===עקרונות הארגון===
THE GATE הינו ארגון התומך בקבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב.{{ש}}
הארגון שם לעצמו את הצלחת הקבוצה בראש סדר העדיפויות ויפעל על מנת להבטיח זאת.{{ש}}
הארגון רואה בהתחזקות הגוש המעודד והגדלתו אמצעי להשגת הצלחת הקבוצה.{{ש}}
הארגון רואה בקהל ובחברי הגוש המעודד קהילה שיש לטפחה על מנת ליצור סביבה חברית ותחושת שייכות ואחדות.{{ש}}
הארגון יעודד ללא הפסקה, בלי קשר למתרחש על המגרש.{{ש}}
הארגון נוכח בכל משחקי הקבוצה. זוהי הדרישה הבסיסית והמשמעותית ביותר מחברי הארגון.{{ש}}
הארגון מקיים פעילוית נוספות שאינן בזמן משחקים המשפרות את ביצועי הארגון, למשל צביעה והכנת שלטים.{{ש}}
חברות ורעות בין חברי הארגון הינם ערכים מובילים. לשם כך יפעל הארגון לחיזוק הקשר בין חבריו בדרכים שונות.{{ש}}
הגעה למשחקים עם חולצות ארגון.
הגעה למשחקים עם חולצות ארגון.
}}<!--




'''פעילות שוטפת'''
6. פעילות שוטפת
 
-->{{קופסת עיצוב
הארגון מורכז ברובו מאנשים בגילאי 15-25 (אך לא רק), בנים ובנות, בעלי עקרון משותף - אהבה למכבי.
|צבע כותרת=כחול
יחד, אנו יוצרים קבוצה חברתית מגובשת עם אהבה משותפת לקבוצה ואחד כלפי השני, שכן חברי הארגון נמצאים בקשר כמעט יום-יומי אחד עם השני.
|כותרת=פעילות שוטפת
 
|תוכן=הארגון מורכב ברובו מחברים בגילאי 15-25 (אך לא רק), בנים ובנות, בעלי עקרון משותף - אהבה למכבי.{{ש}}
מלבד פעילויות הארגון במהלך העונה המתבטאות במפגשים לטובת הכנת תפאורה, החלטות על שירי הקבוצה ופגישות שוטפות לצורך שיפור וייעול פעילות הארגון, הארגון שם לעצמו מטרה לפעול גם מחוץ ליד אליהו, ולכן מקיים מפגשי גיבוש, טורנירי כדורסל, מפגשי התנדבות ועוד.
יחד, אנו יוצרים קבוצה חברתית מגובשת עם אהבה משותפת לקבוצה ואחד כלפי השני, שכן חברי הארגון נמצאים בקשר כמעט יום-יומי אחד העם השני.{{ש}}{{ש}}
המטרה היא ליצור קהילה מאוחדת, בעלת מכנה משותף, שתצעיד את האוהדים קדימה.}}<!--
 
-->__TOC__<!--
 
-->{{תיבת טקסט|כותרת=רקע להקמה|תוכן=ארגונים GATE 11 וGATE 7 קמו בשנת 2005 כדי להוות קורת גג לכל אוהדי מכבי באשר הם וכדי לחזק את העידוד והתמיכה בקבוצה. הדרך להגשמת המטרות הייתה תמיכה אבסולוטית בצוות המקצועי תוך חיזוק ערכי המכביזם והספורטיביות בקהל. שמות הארגונים נשאו את שם השערים בהם הוקמו ושיקפו את האני מאמין של הארגונים – כולם יכולים להרגיש שייכים. כמו כן, נבחרה שיטת הנהגה בה חברי הארגונים בוחרים את מוביליהם בכל שנה בצורה דמוקרטית, המקדמת ערכים של כבוד, אמינות ושקיפות, ועדין נחשבת חריגה בנוף ארגוני האוהדים.
 
לאורך השנים גדלו הארגונים, התחזקו והתמודדנו עם קשיים. שני הארגונים עמדו בפני סוגיות רבות ודילמות אשר כל אוהד מכיר במהלך שנותיו, ולרגע לא שכחו את החובה המוטלת עליהם להיות נושאי הדגל בתחום האוהדים.
 
פעילויות הארגונים ותוצריהן הפכו למסורת בקרב אוהדי מכבי בהיכל ומחוצה לו. אוהדים לבשו בגאווה את חולצות השערים, שמחו לקחת חלק ברוח הארגונים ולהימנות על אוהדיה השרופים של הקבוצה.
 
אלו הם מספר נושאים עליהם עמלו הארגונים במהלך השנים:
 
• שיפור העידוד – עידוד ללא הפסקה, גם אם הקבוצה בפיגור. הארגונים האמינו שיש באוהדים את הכח להשפיע על תוצאת המשחק והוכיחו זאת פעמים רבות. העידוד לא התחיל ונגמר במגרש, אלא התרחב לנחיתות שחקנים, אימונים ואף פגישות אישיות בזמנם הפרטי.
 
• תפאורות – הכנסת צבע ליציעים ומשחקי הקבוצה, תמיכה באמצעות מסרים לשחקנים וליתר הקהל.
 
• משחקי ליגה – פרויקט הליגה של הארגונים החל בעונתן הראשונה ונמשך עד היום, כאשר הציבו כמטרה עליונה את הרחבת הנוכחות במשחקי הליגה ותמיכה בכל משחקי הקבוצה, בית וחוץ.
 
• זכויות אוהדים בהיכל – הקפדה על זכויות האוהדים בכל היציעים, מניעת ספסרות ויצירת פלטפורמה למכירת כרטיסים במחיר הנקוב.
 
• ספורטיביות – עבודה נמרצת מול מנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל. מלחמה כנגד שיטת הפיינל פור ומחירי הכרטיסים, הגברת המודעות לכרטיסי נוער, שינוי שעות משחקים. הארגונים הובילו את מעורבות האוהדים אל מול מנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל.
 
• תרומה לקהילה – התנדבויות בבתי חולים ועמותות, התרמות לנזקקים וארוחות בחגים. בבסיס הפעילות עמדה התפיסה שיש לאוהדים כח מאוגד וחזק בחברה הישראלית שיש לתעל אותו למטרות חיוביות.
 
• מניעת אלימות – הגברת המודעות לנושא בקרב הגופים המופקדים על הספורט, צמצום חשיפות לאלימות ככל הניתן, שיפור השיח עם המשטרה על מנת לדלל את נוכחותה ביציעים ולהקל על חיי האוהדים.
 
• בית לאוהדים – טיפוח קהילת האוהדים: כתיבת טורים וחלוקת מגזין אוהדים, הפקת טורנירי אוהדים, אירוח שחקנים ומאמנים באתר ובפורום, צפיות משותפות במשחקים.


השנים האחרונות הדגישו את ה"אני מאמין" של הארגונים ואת הדרך בה פעלו. הארגונים האמינו בתמיכה בצוות המקצועי כדי שיוכל לנצל בצורה מקסימלית את הכלים העומדים לרשותו, מבלי לערב שיקולים זרים לרווחת הקהל. כשחשו זלזול דאגו להביע את דעתם, בין אם בשיחות, בשלטים או בחדר ההלבשה. השיח אל מול הנהלת הקבוצה התקיים לרב בדלתיים סגורות על מנת לכבד את כל הצדדים. במקרים בהם הרגישו הארגונים כי אין ברירה אחרת נאלצו לפנות למחאה ופרסום תקשורתי, לא כדי לשחרר אגרסיות ולפגוע באחרים, אלא כדי לייצר את אותו השיח שבו האמינו.
מלבד פעילויות הארגון במהלך העונה המתבטאות במפגשים לטובת הכנת תפאורה, החלטות על שירי הקבוצה ופגישות שוטפות לצורך שיפור וייעול פעילות הארגון, הארגון שם לעצמו מטרה לפעול גם מחוץ להיכל יד אליהו, ולכן מקיים מפגשי גיבוש, טורנירי כדורסל, מפגשי התנדבות ועוד.{{ש}}
המטרה היא ליצור קהילה מאוחדת, בעלת מכנה משותף, שתצעיד את האוהדים קדימה.
}}<!--


לקראת קיץ 2017 הארגונים זיהו הזדמנות להיות חלק ממשהו גדול וטוב יותר, ולכן לקחו החלטה שלדעתם תיזכר בדפי ההיסטוריה של אוהדי מכבי תל אביב כהחלטה אמיצה ונכונה אשר שיקפה את הרצון של כולם, להתאחד לארגון אחד באולם 11, ולא ביציעים, ארגון THE GATE.}}<!--


-->{{תיבת טקסט|כותרת=תרומה לקהילה|תוכן=ארגון THE GATE לוקח חלק פעיל בהתנדבות ותרומה לקהילה.
7. תרומה לקהילה
-->{{קופסת עיצוב
|צבע כותרת=צהוב
|כותרת=תרומה לקהילה
|תוכן=ארגון THE GATE לוקח חלק פעיל בהתנדבות ותרומה לקהילה.{{ש}}
הארגון רואה בתרומה לקהילה חלק בלתי נפרד מהפעילות השוטפת של הארגון, ובשנים האחרונות ביקר הארגון באופן קבוע בבתי חולים.{{ש}}
הארגון משתדל לתת בכל חג, לעזור ולשמח. חברי הארגון מחלקים תפוח בדבש בראש השנה, סופגניות בחנוכה, באים לעשות שמח בפורים ואורזים חבילות מזון לנזקקים בפסח.
}}<!--


הארגון רואה בתרומה לקהילה חלק בלתי נפרד מהפעילות השוטפת של הארגון ובשנים האחרונות ביקר הארגון באופן קבוע בבתי חולים. הארגון משתדל בכל חג לעשות, לעזור ולשמח. חברי הארגון מחלקים תפוח בדבש בראש השנה, מחלקים סופגניות בחנוכה, באים לעשות שמח בפורים ואורזים חבילות מזון לנזקקים בפסח.}}<!--
8. שירים שTHE GATE הכניסו ליציע
-->{{קופסת עיצוב
|צבע כותרת=כחול
|כותרת=שירי עידוד
|תוכן כותרת=במהלך השנים "זלגו" מספר שירים מיציעי הכדורסל אל יציעי הכדורגל.{{ש}}
בעמוד [[:קטגוריה:שירים של The Gate]] ניתן למצוא את רשימת השירים המלאה.
}}<!--


-->{{תיבת טקסט|כותרת=שירים שהGate הכניסו ליציע|תוכן=[[:קטגוריה:שירים של The Gate]] }}<!--


-->{{הצגת הערות שוליים}}
9. קטלוג העמוד בקטגוריות
[[קטגוריה:ארגונים]]
-->[[קטגוריה:ארגוני אוהדים]]

גרסה מ־16:16, 29 באוקטובר 2020

על THE GATE

The Gate-סמל.jpg

ארגון THE GATE הוא ארגון האוהדים של מכבי תל אביב בכדורסל.
החל משנת 2005 פעלו בכדורסל שני ארגונים נפרדים: ארגון Gate 11 וארגון Gate 7. בקיץ של עונת 2017/18, בצעד היסטורי, התאחדו שני ארגוני האוהדים הגדולים בהיכל יד אליהו לארגון אוהדים אחד, THE GATE, שעבר לעודד (לראשונה) באולם 11.
הההה

הקמת הארגון

בשנת 2005 קמו הארגונים GATE 11 ו-GATE 7, כדי להוות קורת גג לכל אוהדי מכבי באשר הם וכדי לחזק את העידוד והתמיכה בקבוצה. הדרך להגשמת המטרות הייתה תמיכה אבסולוטית בצוות המקצועי, תוך חיזוק ערכי המכביזם והספורטיביות בקהל. שמות הארגונים נשאו את שם השערים בהם הוקמו (שער 11 ושער 7) ושיקפו את האני מאמין של הארגונים - כולם יכולים להרגיש שייכים. כמו כן, נבחרה שיטת הנהגה בה חברי הארגונים בוחרים את מוביליהם בכל שנה בצורה דמוקרטית, המקדמת ערכים של כבוד, אמינות ושקיפות.
לאורך השנים גדלוהארגונים, התחזקו והתמודדו עם קשיים. שני הארגונים עמדו בפני סוגיות רבות ודילמות אשר כל אוהד מכיר במהלך שנותיו, ולרגע לא שכחו את החובה המוטלת עליהם להיות נושאי הדגל בתחום האוהדים.
פעילויות הארגונים ותוצריהן הפכו למסורת בקרב אוהדי מכבי בהיכל ומחוצה לו. אוהדים לבשו בגאווה את חולצות השערים, שמחו לקחת חלק ברוחב הארגונים ולהמנות על אוהדיה השרופים של הקבוצה.

מספר נושאים עליהם עמלו הארגונים במהלך השנים

  • שיפור העידוד – עידוד ללא הפסקה, גם אם הקבוצה בפיגור. הארגונים האמינו שיש באוהדים את הכח להשפיע על תוצאת המשחק והוכיחו זאת פעמים רבות. העידוד לא התחיל ונגמר במגרש, אלא התרחב לנחיתות שחקנים, אימונים ואף פגישות אישיות בזמנם הפרטי.
  • תפאורות – הכנסת צבע ליציעים ומשחקי הקבוצה, תמיכה באמצעות מסרים לשחקנים וליתר הקהל.
  • משחקי ליגה – פרויקט הליגה של הארגונים החל בעונתן הראשונה ונמשך עד היום, כאשר הציבו כמטרה עליונה את הרחבת הנוכחות במשחקי הליגה ותמיכה בכל משחקי הקבוצה, בית וחוץ.
  • זכויות אוהדים בהיכל – הקפדה על זכויות האוהדים בכל היציעים, מניעת ספסרות ויצירת פלטפורמה למכירת כרטיסים במחיר הנקוב.
  • ספורטיביות – עבודה נמרצת מול מנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל. מלחמה כנגד שיטת הפיינל פור ומחירי הכרטיסים, הגברת המודעות לכרטיסי נוער, שינוי שעות משחקים. הארגונים הובילו את מעורבות האוהדים אל מול מנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל.
  • תרומה לקהילה – התנדבויות בבתי חולים ועמותות, התרמות לנזקקים וארוחות בחגים. בבסיס הפעילות עמדה התפיסה שיש לאוהדים כח מאוגד וחזק בחברה הישראלית שיש לתעל אותו למטרות חיוביות.
  • מניעת אלימות – הגברת המודעות לנושא בקרב הגופים המופקדים על הספורט, צמצום חשיפות לאלימות ככל הניתן, שיפור השיח עם המשטרה על מנת לדלל את נוכחותה ביציעים ולהקל על חיי האוהדים.
  • בית לאוהדים – טיפוח קהילת האוהדים: כתיבת טורים וחלוקת מגזין אוהדים, הפקת טורנירי אוהדים, אירוח שחקנים ומאמנים באתר ובפורום, צפיות משותפות במשחקים.


שנות קיומן האחרונות של הארגונים הדגישו את ה"אני מאמין" שלהם והדרך בה פעלו. הארגונים האמינו בתמיכה בצוות המקצועי כדי שיוכל לנצל בצורה מקסימלית את הכלים העומדים לרשותו, מבלי לערב שיקולים זרים לרווחת הקהל. כשחשו זלזול דאגו להביע את דעתם, בין אם בשיחות, בשלטים או בחדר ההלבשה. השיח מול הנהלת הקבוצה התקיים לרוב בדלתיים סגורות על מנת לכבד את כל הצדדים. במקרים בהם הרגישו הארגונים כי אין רירה אחרת, נאלצו לפנות למחאה ופרסום תקשורתי, מתוך רצון לייצר את השיח שבו האמינו.

לקראת קיץ 2017 זיהו הארגונים הזדמנות להיות חלק ממשהו גדול וטוב יותר, ולכן לקחו החלטה שלדעתם תזכר בדפי ההיסטוריה של אוהדי הכדורסל כהחלטה אמיצה ונכונה אשר משקפת את רצון הכלל, להתאחד לארגון אחד, באולם 11 ולא ביציעי 7 ו-11, ארגון THE GATE.

מטרות על ועקרונות הארגון

מטרות העל

  • תמיכה חסרת פשרות בקבוצה: הארגון רואה את עצמו כאחראי לתמיכה חסרת פשרות בקבוצה, בטוב וברע כאחד, תוך מתן גיבוי מלא לשחקנים ולקבוצה בכל משחק.
  • שיפור העידוד והתפאורה בהיכל ובמשחקי החוץ: הארגון שם לעצמו מטרה לשפר את העידוד במשך כל משחקי הבית והחוץ של הקבוצה, כולל דאגה לכרטיסים מסובסדים והסעות למשחקי החוץ.
  • שיפור תנאי האוהדים בהיכל: כארגון האוהדים של מכבי בכדורסל, הארגון פועל לטובת אוהדי הקבוצה ולשיפור תנאי האוהדים בהיכל.

עקרונות הארגון

THE GATE הינו ארגון התומך בקבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב.
הארגון שם לעצמו את הצלחת הקבוצה בראש סדר העדיפויות ויפעל על מנת להבטיח זאת.
הארגון רואה בהתחזקות הגוש המעודד והגדלתו אמצעי להשגת הצלחת הקבוצה.
הארגון רואה בקהל ובחברי הגוש המעודד קהילה שיש לטפחה על מנת ליצור סביבה חברית ותחושת שייכות ואחדות.
הארגון יעודד ללא הפסקה, בלי קשר למתרחש על המגרש.
הארגון נוכח בכל משחקי הקבוצה. זוהי הדרישה הבסיסית והמשמעותית ביותר מחברי הארגון.
הארגון מקיים פעילוית נוספות שאינן בזמן משחקים המשפרות את ביצועי הארגון, למשל צביעה והכנת שלטים.
חברות ורעות בין חברי הארגון הינם ערכים מובילים. לשם כך יפעל הארגון לחיזוק הקשר בין חבריו בדרכים שונות.
הגעה למשחקים עם חולצות ארגון.

פעילות שוטפת

הארגון מורכב ברובו מחברים בגילאי 15-25 (אך לא רק), בנים ובנות, בעלי עקרון משותף - אהבה למכבי.
יחד, אנו יוצרים קבוצה חברתית מגובשת עם אהבה משותפת לקבוצה ואחד כלפי השני, שכן חברי הארגון נמצאים בקשר כמעט יום-יומי אחד העם השני.

מלבד פעילויות הארגון במהלך העונה המתבטאות במפגשים לטובת הכנת תפאורה, החלטות על שירי הקבוצה ופגישות שוטפות לצורך שיפור וייעול פעילות הארגון, הארגון שם לעצמו מטרה לפעול גם מחוץ להיכל יד אליהו, ולכן מקיים מפגשי גיבוש, טורנירי כדורסל, מפגשי התנדבות ועוד.
המטרה היא ליצור קהילה מאוחדת, בעלת מכנה משותף, שתצעיד את האוהדים קדימה.

תרומה לקהילה

ארגון THE GATE לוקח חלק פעיל בהתנדבות ותרומה לקהילה.
הארגון רואה בתרומה לקהילה חלק בלתי נפרד מהפעילות השוטפת של הארגון, ובשנים האחרונות ביקר הארגון באופן קבוע בבתי חולים.
הארגון משתדל לתת בכל חג, לעזור ולשמח. חברי הארגון מחלקים תפוח בדבש בראש השנה, סופגניות בחנוכה, באים לעשות שמח בפורים ואורזים חבילות מזון לנזקקים בפסח.

שירי עידוד

לא הוזן תוכן. למד כיצד להזין.